Klachten

We doen er bij SKSG alles aan om jou en jouw kind een geweldige tijd te geven. De mening van ouders en verzorgers is voor ons belangrijk en suggesites zijn altijd welkom. We zijn blij met complimenten, maar ook met feedback waarmee we onze dienstverlening kunnen verbeteren.

Van klacht naar kans

Wanneer je als ouder ergens ontevreden over bent, of een suggestie of opmerking hebt, dan vinden wij het prettig dat je dit zo snel mogelijk bespreekt met de persoon die erbij betrokken is of was. Wij vinden het belangrijk om de eventuele onvrede zo snel mogelijk te bespreken en een oplossing hiervoor te vinden.

Kom je er met de betreffende medewerker niet uit, dan kun je je wenden tot de leidinggevende (Manager Kindcentrum of de afdelingsmanager van het Service Centrum). Komen jullie er samen niet uit of ben je niet tevreden over de oplossing? Dan kun je een interne klacht bij ons indienen via het Klachtenformulier.

Elke locatie heeft een Oudercommissie en er is een Centrale Ouder Commissie, die de belangen van de ouders en verzorgers ook behartigt.

We zien klachten als een kans om te verbeteren. Daarom hebben wij een interne klachtenregeling opgesteld. In deze klachtenregeling lees je hoe je een interne klacht bij ons kunt indienen, hoe we deze zullen behandelen en waar je terecht kunt voor externe behandeling van jouw klacht.

Lees hier onze volledige klachtenregeling

Ook hebben we een routekaart gemaakt waarop in één oogopslag is te zien welke route(s) je kunt volgen om je klacht te uiten.

Volg hier de route van jouw klacht

Meld jouw klacht via het

klachtenformulier

  • Zo snel mogelijk na ontvangst van het klachtenformulier ontvang je van ons een schriftelijke ontvangstbevestiging. Hierin wordt aangegeven hoe en binnen welke termijn (uiterlijk 6 weken) je klacht wordt afgehandeld. Wij houden je ondertussen schriftelijk zoveel mogelijk op de hoogte van de voortgang van de afhandeling. SKSG stelt een concrete termijn waarbinnen eventuele maatregelen zullen zijn gerealiseerd.
  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Mocht je benieuwd zijn naar het klachtenjaarverslag van 2022. Dan kun je dit natuurlijk rustig doorlezen.

Bekijk hier het klachtenjaarverslag van vorig jaar